Content Publisher
WAT GA JE DOEN?
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een content publisher die de juiste content op de website plaatst en bovendien onderdeel uitmaakt van het team van contentspecialisten.
HOE ZIET JOUW WERKDAG ERUIT?
Als content publisher zorg jij ervoor dat de wensen van de marketeers worden omgezet in het plaatsen van de juiste content op de website. Je bent onderdeel van het team van contentspecialisten en schakelt bovendien met diverse stakeholders binnen de online marketing. Met jouw kennis krijg jij de juiste inzichten over de campagnes van A-merk klanten en weet jij hier het maximale resultaat uit te halen. Jij houdt overzicht op de aanlevering van de content, zodat jij deze tijdig kan publiceren op de website. Bovendien werk jij met verschillende Content Management Systems.
HERKEN JIJ JEZELF IN DIT PROFIEL?
- Jij hebt minimaal een mbo-4 diploma in de richting Communicatie, Digital Marketing of Commerciële Economie.
- Jij hebt minimaal 1 à 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
- Jij hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als geschrift.
- Jij hebt goede kennis van diverse online marketingtools, zoals AEM en Jira.
- Jij gaat secuur en georganiseerd te werk en beheert je eigen planning.
- Jij vindt het leuk om mee te denken over het verbeteren van processen en draagt bij aan de groei van de organisatie.
DE FEITEN OP EEN RIJ
- Een salaris van € 2.500,00 en € 2.600,00 per maand op fulltime basis.
- Een functie van 40 uur per week.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen, collectieve zorgverzekering en een pensioenregeling.
- Volledige reiskostenvergoeding o.b.v. openbaar vervoer.
- Voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Zo investeert de opdrachtgever graag in jouw groei en ontwikkeling door het aanbieden van cursussen.
- Momenteel werk je drie dagen vanuit kantoor en twee dagen vanuit huis. Deze zijn flexibel in te delen.
WAAR KOM JE TE WERKEN?
Je komt te werken in een organisatie die al 40 jaar werkzaam is op het allerhoogste niveau van technologie en innovatie. Hierin hebben zij een unieke positie door de manier waarop ze verschillende merken helpen navigeren. Dit levert hun expertise, ervaring en inzichten op in de wereld van marketingcommunicatie. Technologie, data en creativiteit zit in het DNA van onze opdrachtgever en is een grote drijfveer om permanent te innoveren en zo succes te behalen. Met vestigingen in 45 landen, bestaat het team in Nederland uit meer dan 60 mensen variërend van creatie en strategie tot aan data-analisten.