Inloggen mijn ARTO

Mijn ARTO

Inloggen kandidaten
Naar kandidaten login
Nog niet geregistreerd?
Schrijf je dan hier in

Management Assistent Vastgoed

WAT GA JE DOEN?

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een management assistent met affiniteit voor vastgoed. Binnen deze rol ben je verantwoordelijk voor de alledaagse zaken en vervul je een uitdagende, zelfstandige rol als rechterhand van de manager.

HOE ZIET JOUW WERKDAG ERUIT?
Als management assistent bij onze opdrachtgever is geen dag saai! Je houdt je bezig met de dagelijkse zaken zoals agenda- en mailboxbeheer, archiveren en het inhoudelijk behandelen van e-mails. Daarnaast draai je mee bij externe projecten en teambeheer. Je biedt ondersteuning bij gemeentelijke vergunningaanvragen en houdt de deadlines van projectontwikkelingen in de gaten. Verder vergaar je informatie via diverse bronnen, stel je huurlijsten op en verzamel je alle overige documenten voor de taxaties. Je controleert juridische documenten en past deze aan waar nodig. Ook plan je in- en externe afspraken in en bereid je deze voor. Documenten archiveer je van papier naar digitaal en je behandelt de externe correspondentie voor de managers, waarbij je de e-mails telefonisch met hen doorneemt.

HERKEN JIJ JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Relevante hbo-diploma.
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur binnen vastgoed.
  • Ruime ervaring met MS Office.
  • Scherpe blik op juridische documenten is een pré.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.
  • Communicatief sterk, neemt initiatief en bent punctueel.

DE FEITEN OP EEN RIJ

  • Bruto maandsalaris vanaf € 3.500,00 op fulltime basis.
  • Beschikbaarheid van 32 – 40 uur per week.
  • Direct een contract bij de opdrachtgever met uitzicht op een vaste aanstelling.
  • Dynamische omgeving met een informele en collegiale werksfeer.
  • Voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.
  • Iedere vrijdag een vrijmibo en met regelmaat georganiseerde uitjes.

WAAR KOM JE TE WERKEN?

Onze opdrachtgever is een onafhankelijke, innovatieve en commerciële vastgoeddienstverlener gevestigd in Amsterdam, actief in de Randstad. Ze bieden een breed scala aan diensten aan, waaronder de huur van kantoor-, bedrijfs-, en opslagruimtes, evenals ontwikkelgrond en logiesgebouwen.
Je komt te werken in een divers team bestaande uit technische en commerciële beheerders, managementassistenten, projectmanagers, buitendienstmedewerkers en een financiële afdeling. Het bedrijf kenmerkt zich als een jong en dynamisch familiebedrijf met een directe stijl van leidinggeven, hoge ambities en een focus op duurzaamheid. Ze bouwen bijvoorbeeld volgens de BREEAM-normering en maken gebruik van groene en energiezuinige oplossingen zoals zonnepanelen en batterijen voor energieopslag.

Locatie

Amsterdam

Deel deze vacature:
Deel deze vacature:
Zoekt U personeel?

Bel ons op 020 - 5317900 en wij komen direct langs

Uw vacature