Inloggen mijn ARTO

Mijn ARTO

Inloggen kandidaten
Naar kandidaten login
Nog niet geregistreerd?
Schrijf je dan hier in

Commercieel Vastgoedbeheerder

WAT GA JE DOEN?

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een commercieel vastgoedbeheerder die commercieel sterk onderlegd is en een ambitieuze instelling heeft.

HOE ZIET JOUW WERKDAG ERUIT?

Als commercieel vastgoedbeheerder ben je verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van relaties met zowel nieuwe als bestaande huurders. Je zorgt ervoor dat deze relaties verder worden uitgebreid en beheert het proces van verhuur en verkoop van bedrijfspanden. Je werkt nauw samen met makelaars die de panden vertegenwoordigen en weet precies hoe je een bedrijfspand het beste kunt aanbieden en verkopen.

Je stelt huurvoorstellen op en volgt potentiële leads op. Hierbij gebruik je jouw commerciële talent en maak je optimaal gebruik van de kennis binnen het vastgoedteam. Je werkt direct samen met de eigenaren van het onroerend goed, wat betekent dat je snel en effectief kunt schakelen.

Naarmate je meer ervaring opdoet, zal je ook verantwoordelijk worden voor de begin- en eindopleveringen op locatie en begeleid je bezichtigingen voor potentiële klanten. Met jouw expertise en commercieel inzicht ben je in staat om aanvragen op de juiste manier te behandelen. Je speelt een adviserende rol, weet klanten te enthousiasmeren en te overtuigen.

HERKEN JIJ JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Hbo werk- en denkniveau.
  • Ervaring binnen vastgoed is een pré.
  • Uitstekende kennis en beheersing van MS Office-pakketten.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.
  • Communicatief sterk, passie voor sales, klantgericht en accuraat.

DE FEITEN OP EEN RIJ

  • Bruto maandsalaris vanaf €3.500,00 op fulltime basis.
  • Beschikbaarheid van 40 uur per week.
  • Werktijden van 08:00 tot 17:00 uur.
  • Direct een contract bij de opdrachtgever.
  • Goede pensioensregeling.
  • Dynamische omgeving met een informele en collegiale werksfeer.
  • Voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.
  • Iedere vrijdag een vrijmibo en met regelmaat georganiseerde uitjes.

WAAR KOM JE TE WERKEN?

Onze opdrachtgever is een onafhankelijke, innovatieve en commerciële vastgoeddienstverlener gevestigd in Amsterdam, actief in de Randstad. Ze bieden een breed scala aan diensten aan, waaronder de huur van kantoor-, bedrijfs-, en opslagruimtes, evenals ontwikkelgrond en logiesgebouwen.
Je komt te werken in een divers team bestaande uit technische en commerciële beheerders, managementassistenten, projectmanagers, buitendienstmedewerkers en een financiële afdeling. Het bedrijf kenmerkt zich als een jong en dynamisch familiebedrijf met een directe stijl van leidinggeven, hoge ambities en een focus op duurzaamheid. Ze bouwen bijvoorbeeld volgens de BREEAM-normering en maken gebruik van groene en energiezuinige oplossingen zoals zonnepanelen en batterijen voor energieopslag.

Locatie

Amsterdam

Deel deze vacature:
Deel deze vacature:
Zoekt U personeel?

Bel ons op 020 - 5317900 en wij komen direct langs

Uw vacature