Inloggen mijn ARTO

Mijn ARTO

Inloggen kandidaten
Naar kandidaten login
Nog niet geregistreerd?
Schrijf je dan hier in

Contractbeheerder Consumptief Krediet

WAT GA JE DOEN?

Als contractbeheerder Consumptief Krediet ben jij de schakel tussen de opdrachtgever en klant en lever jij continu kwaliteit en service op het hoogste niveau. 40% van jouw tijd besteed je aan inkomende telefonie. De overige 60% van de tijd verricht jij administratieve werkzaamheden voor klanten met een consumptief krediet.

HOE ZIET JOUW WERKDAG ERUIT?
Op dagelijkse basis ben jij verantwoordelijk voor het beheren van klantgegevens en rekeningen, verwerken van mutaties, updaten van portefeuilles, wijzigen van termijnbetalingen en maken van aflosnota's. Daarnaast verzorg jij de standaard correspondentie en formele documenten. Je onderhoudt daarbij contact met opdrachtgevers, klanten en andere betrokken partijen. Je zorgt dat de klantvragen zo goed mogelijk beantwoord worden, handelt klachten af en controleert tevens de gegevens voor de juiste verwerking.

HERKEN JIJ JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Jij hebt een mbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt enige ervaring met telefonisch klantcontact en financieel administratieve processen.
  • Jij bent bekend met Consumptief Krediet of hebt een sterke interesse om je hierin te verdiepen.
  • Jij gaat graag aan de slag met het behalen van de WFT Basis en Consumptief Krediet (op kosten van de werkgever).
  • Jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend en de Engelse taal goed.

DE FEITEN OP EEN RIJ

  • Het instroomsalaris bedraagt max € 2.800,00 bruto o.b.v. 40 uur, afhankelijk van kennis en kunde.
  • Een start op uitzendbasis, met uitzicht op een contract bij de opdrachtgever.
  • Zodra je een contract krijgt, geniet je ook van mooie extra’s zoals 29 vakantiedagen.
  • Een functie voor 32 tot 40 uur per week.
  • Een 13e maand.
  • Voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen door Wft cursussen en examens.
  • Volledige reiskostenvergoeding op basis van ov. De locatie is op loopafstand van Station Amersfoort en daarom uitstekend te bereiken.
  • De mogelijkheid om 50% vanuit huis te werken na de inwerkperiode.
  • Een thuiswerkvergoeding.
  • Een VOG-screening en integriteitsonderzoek zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.

WAAR KOM JE TE WERKEN?

Je komt te werken bij een grote speler op het gebied van Credit Management en Financial Services, bestaande uit 350 gedreven professionals. Zij werken nauw samen met banken en andere financiële dienstverleners en bieden ondersteuning in het gehele proces van klantacceptatie tot en met betaling van hypothecaire en consumptieve kredieten. Door de innovatieve houding en slimme inzet van data is onze opdrachtgever succesvol en efficiënt in alle voorkomende werkzaamheden, met name het terugdringen en voorkomen van betaalachterstanden. Door constant te streven naar financiële vitaliteit en individuele oplossingen op lange termijn weten zij een balans te vinden tussen de belangen van de consument, opdrachtgever en maatschappij. Onze opdrachtgever hecht grote waarde aan diversiteit en inclusieve cultuur. Wil jij hier aan de slag? Wij vertellen je in een eerste gesprek graag waar je precies komt te werken.

Locatie

Amersfoort

Deel deze vacature:
Deel deze vacature:
Zoekt U personeel?

Bel ons op 020 - 5317900 en wij komen direct langs

Uw vacature