Financieel Administratief Medewerker
WAT GA JE DOEN?
Als facturatiemedewerker vervul je een centrale rol binnen de administratie voor de vier vestigingen van onze opdrachtgever. Je draagt de verantwoordelijkheid voor het opstellen van verkoopfacturen. Het takenpakket is zéér gevarieerd en daarnaast krijg je de mogelijkheid om je vaardigheden verder te ontwikkelen. Je wordt gestimuleerd om proactief te zoeken naar onderliggende oorzaken van problemen en oplossingen te bedenken en door te voeren.
..
HOE ZIET JOUW WERKDAG ERUIT?
Jouw takenpakket omvat onder andere het verzorgen van de facturatie, het oplossen en verwerken van geschillen in facturatie (disputen), het juist afhandelen van opdrachtbonnen en het doorbelasten van uitbesteed werk. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van de telefoon, het beheren van de mailbox en het verwerken van de post. Je hebt regelmatig overleg met de financial & business controller en je bespreekt disputen met accountmanagers. Ook werk je nauw samen met de debiteurenbeheerders. Kortom, jouw veelzijdige administratieve vaardigheden maken je onmisbaar in het informele team.
HERKEN JIJ JEZELF IN DIT PROFIEL?
- Je bent in bezit van een mbo-diploma.
- Je hebt een aantal jaar ervaring binnen een financieel administratieve rol.
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
- Je bent een ‘pietje precies’ als het gaat om de administratie.
- Je werkt graag iedere dag op kantoor en bent in het bezit van een eigen auto i.v.m. de bereikbaarheid van de locatie.
- Tot slot ben je nieuwsgierig en wil je graag weten waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren.
DE FEITEN OP EEN RIJ
Je komt te werken in een informeel team waar je het aanspreekpunt bent voor collega's wanneer het gaat om financiële administratie. Zij kunnen altijd op jou vertrouwen als ze er zelf niet uitkomen. Daarnaast krijg je het volgende:
- Een aantrekkelijk salaris passend bij jouw kennis en werkervaring.
- Een uitdagende fulltime functie voor 32 - 40 uur op kantoor. De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 t/m 17:00 uur.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: pensioenregeling, in totaal 26 vrije dagen per jaar en een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer (vanaf 10 km).
- Verantwoordelijkheid voor eigen projecten en ruimte om je verder te ontwikkelen.
- Diverse leuke uitjes en activiteiten.
- Een fijne kantine met iedere dag verse soep en op vrijdag heerlijk brood en iets extra's.
WAAR KOM JE TE WERKEN?
De kernactiviteiten bestaan uit het leveren van afvalcontainers, afvalinzameling en recycling. Bovendien wordt er gedreven gewerkt aan een rol als ketenregisseur voor circulaire materiaalstromen. Er worden steeds nieuwe manieren ontwikkeld om materialen uit sloop- en andere activiteiten als product of grondstof direct terug te leveren aan klanten of afnemers.
Samen met je collega's hard werken aan duurzame afvaloplossingen, daar ga je voor. Mét veel plezier, (door)groeimogelijkheden en een positieve sfeer. Er wordt gezorgd dat je je snel thuisvoelt. Reken dus op goede begeleiding, uitdagend werk en vooral: een plek waar iedereen erbij hoort.