Inloggen mijn ARTO

Mijn ARTO

Inloggen kandidaten
Naar kandidaten login
Nog niet geregistreerd?
Schrijf je dan hier in

Secretaresse

WAT GA JE DOEN?

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een executive assistant die verantwoordelijk is voor de directe ondersteuning van één of meerdere partner(s), director(s) en/of senior manager(s). Zo help je hen om de klanten op een excellente wijze te bedienen. Je maakt onderdeel uit van het executive assistants team van de afdeling support met landelijk 300 collega's.


HOE ZIET JOUW WERKDAG ERUIT?

Als executive assistant is jouw hoofdtaak voornamelijk het bijhouden van het complexe agendabeheer. Je houdt de telefoon in de gaten en maakt de mailbox in orde. Plannen en organiseren is wat jij leuk vindt om te doen. Jij laat je werk zonder enig probleem uit handen vallen, wanneer de telefoon gaat of er plotseling een reis geboekt moet worden. Bovendien onderhoud je de in- en externe internationale relaties en ben je onder andere verantwoordelijk voor het documenteren en archiveren van documenten. Je verzorgt de correspondentie en voert ondersteunende HR werkzaamheden uit. Bovendien is het organiseren van een kleine bijeenkomst of evenement voor jou geen probleem.

HERKEN JIJ JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Jij beschikt minimaal over een afgeronde secretariële mbo-opleiding of hbo-opleiding..
  • Jij beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift.
  • Jij hebt goede kennis van Word, MS Office, Outlook, Excel en Powerpoint.
  • Jij hebt een dienstverlenende en proactieve instelling.
  • Jij bent zelfredzaam, weet prioriteiten te stellen en kan goed zelfstandig (deels thuis) werken.
  • Jij bent accuraat en je gaat integer om met vertrouwelijke informatie.
  • Jij bent op zoek naar een baan voor de langere termijn.

DE FEITEN OP EEN RIJ

  • Een functie met een werkweek van 24 tot 32 uur, in ieder geval op de maandag en de dinsdag.
  • Een salaris van € 2.600,00 tot € 3.500,00 per maand op basis van 40 uur.
  • Je start direct op een contract bij de opdrachtgever.
  • Een eindejaar winstuitkering.
  • 26 vakantiedagen.
  • Een goede pensioenregeling waarbij je eigen bijdrage slechts 2% is.
  • Je hebt de mogelijkheid om in overleg hybride te werken.
  • Je kunt je zelf altijd blijven ontwikkelen middels het development programma.

WAAR KOM JE TE WERKEN?

Onze opdrachtgever is een gerenommeerde consultancy organisatie die wereldwijd actief is in de zakelijke en financiële dienstverlening. Met 14 kantoren in Nederland is jouw vestiging in Breda. Hier zal je deel gaan uitmaken van een collegiaal team.


Locatie

Breda

Deel deze vacature:
Deel deze vacature:
Zoekt U personeel?

Bel ons op 020 - 5317900 en wij komen direct langs

Uw vacature