Inloggen mijn ARTO

Mijn ARTO

Inloggen kandidaten
Naar kandidaten login
Nog niet geregistreerd?
Schrijf je dan hier in

Medewerker Binnendienst Hypotheken

WAT GA JE DOEN?

In deze veelzijdige rol als medewerker binnendienst hypotheken ben jij met jouw team het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie voor klanten en belanghebbende partijen (o.a., banken, makelaars en taxateurs). Jij begrijpt precies wat de wensen van de adviseurs zijn, helpt de klant om de hypotheek rond te krijgen en zorgt voor de benodigde documentatie en administratieve handelingen.


HOE ZIET JOUW WERKDAG ERUIT?

Samen met 4 andere collega's ondersteunen jullie de hypotheekadviseurs in hun dagelijkse taken. Zodra de hypotheekaanvraag is ingediend bij de geldverstrekker, komt het dossier bij jullie terecht. Per maand behandel jij ongeveer 10 tot 15 nieuwe dossiers. Je hebt uitvoerig contact met de klanten en zorgt dat jij hun vragen al beantwoordt voordat zij deze kunnen stellen. Je draagt zorg voor alle bijkomende administratie. Zo vraag je documenten op, controleer je deze, zorg je dat ze op de juiste plek terecht komen en houd je de deadlines in de gaten. Je bewaakt de voortgang van de dossiers, signaleert mogelijke afwijkingen en anticipeert hier direct op.

HERKEN JIJ JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Jij bent in het bezit van een Wft Basis. De Wft Hypothecair Krediet is een grote pré.
  • Jij beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel in woord als in geschrift.
  • Jij bent communicatief sterk en erg dienstverlenend ingesteld naar klanten en betrokken partijen.
  • Jij kan goed werken met deadlines en signaleert afwijkingen met gemak.
  • Bij het verrichten van administratieve taken ben jij nauwkeurig en integer.

DE FEITEN OP EEN RIJ

  • Een uitdagende functie voor 24 tot 40 uur per week.
  • Het salaris varieert van €3.000 tot €4.000 bruto o.b.v. fulltime, afhankelijk van kennis en kunde.
  • Een bonusregeling.
  • Je krijgt direct een contract bij deze opdrachtgever, met uitzicht op een vaste aanstelling.
  • (Secundaire) arbeidsvoorwaarden, zoals 26 vakantiedagen, een pensioenregeling, reiskostenvergoeding, parkeervergunning (indien nodig) en dagelijks verzorgde lunch.
  • De mogelijkheid om één dag per week thuis te werken.
  • Mogelijkheden tot het behalen van relevante diploma’s en/of volgen van cursussen.
  • Ruimte voor eigen initiatief.
  • Je wordt onderdeel van een hecht, informeel team. Regelmatig worden er leuke uitjes en borrels georganiseerd.

WAAR KOM JE TE WERKEN?

Onze opdrachtgever is een onafhankelijke hypotheek- en verzekeringsadviseur, gevestigd in Amstelveen. Samen met 15 collega's gaan zij dagelijks aan de slag om voor hun klanten, tegen zo goed mogelijke voorwaarden, hypotheken en/of verzekeringen af te sluiten. In de markt staan ze goed bekend om hun zeer deskundige én persoonlijke aanpak, wat ervoor zorgt dat de aanvragen binnenstromen. Je komt terecht in een fijne werksfeer met ambitieuze collega’s. Er vinden regelmatig bedrijfsuitjes plaats en jaarlijks gaat het hele team een weekend skiën! Wil jij hier aan de slag? Wij vertellen je in een eerste gesprek graag waar je precies komt te werken.

Locatie

Amstelveen

Deel deze vacature:
Deel deze vacature:
Zoekt U personeel?

Bel ons op 020 - 5317900 en wij komen direct langs

Uw vacature