Administratief Medewerker Hypotheken
WAT GA JE DOEN?
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een administratief medewerker hypotheken die verantwoordelijk is voor het eerste contact met klanten en een uitdagend administratief takenpakket.
HOE ZIET JOUW WERKDAG ERUIT?
Als administratief medewerker hypotheken vorm jij zowel telefonisch als via de mail het eerste aanspreekpunt voor klanten. Jij helpt klanten met hun vragen, verbindt hen door naar de juiste collega’s en verwerkt de mailbox. Tevens voorzie jij klanten van een gastvrije ontvangst op kantoor. Op administratief vlak houd jij klantdossiers up-to-date en bied je ondersteuning bij het koppelen en controleren van documenten. Jij schakelt met banken en notarissen. Zo vraag je taxaties en bankgaranties aan en volg je deze procedures op. Op de werkvloer ondersteun jij de hypotheekadviseurs. Je beheert hun agenda's en plant afspraken in. Ook ondersteun jij de operationeel manager op de werkvloer met kleine projecten en denk je mee over verbeteringen in de werkprocessen.
HERKEN JIJ JEZELF IN DIT PROFIEL?
- Jij hebt een mbo werk- en denkniveau.
- Jij hebt minimaal een jaar ervaring in een administratieve en/of klantgerichte functie.
- Jij gaat graag, op kosten van de werkgever, aan de slag met de WFT Basis en Hypothecair Krediet.
- Je bent nauwkeurig en gestructureerd in jouw werk.
- In jouw communicatie ben je servicegericht en duidelijk.
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed, zowel in woord als in geschrift.
DE FEITEN OP EEN RIJ
- Een functie van 24 tot 40 uur per week.
- Een salaris dat varieert tussen €2.500 en €3.000 afhankelijk van kennis en kunde.
- Een aantrekkelijke bonusregeling.
- Je komt direct in dienst bij de opdrachtgever, met uitzicht op een vaste aanstelling.
- Leuke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 26 vakantiedagen, pensioenregeling, dagelijks verzorgde lunch en reiskostenvergoeding.
- Mogelijkheden tot het behalen van relevante diploma’s en/of volgen van cursussen.
- Ruimte voor groei en eigen initiatief.
WAAR KOM JE TE WERKEN?
Onze opdrachtgever is een onafhankelijke hypotheek- en verzekeringsadviseur, gevestigd in Amstelveen. Samen met 15 collega's gaan zij dagelijks aan de slag om voor hun klanten, tegen zo goed mogelijke voorwaarden, hypotheken en/of verzekeringen af te sluiten. In de markt staan ze goed bekend om hun zeer deskundige én persoonlijke aanpak, wat ervoor zorgt dat de aanvragen binnenstromen. Je komt terecht in een fijne werksfeer met ambitieuze collega’s. Er vinden regelmatig bedrijfsuitjes plaats en jaarlijks gaat het hele team een weekend skiën! Wil jij hier aan de slag? Wij vertellen je in een eerste gesprek graag waar je precies komt te werken.