Inloggen mijn ARTO

Mijn ARTO

Inloggen kandidaten
Naar kandidaten login
Nog niet geregistreerd?
Schrijf je dan hier in

Medewerker Executie

WAT GA JE DOEN?

Als medewerker executie word jij onderdeel van EIM (Extern Incasso Management). Samen met ongeveer 8 collega's vorm je een specialistische discipline binnen de afdeling Collections. Jullie zijn o.a. verantwoordelijk voor het monitoren en instrueren van de deurwaarders en extern incassobureau, het telefonisch en schriftelijk incasseren van vorderingen en het fungeren als intermediair tussen diverse partijen.

HOE ZIET JOUW WERKDAG ERUIT?

Op dagelijkse basis ben jij verantwoordelijk voor het incasseren van vorderingen met medewerking van de gerechtsdeurwaardermonitoren, het aansturen van alle deurwaarders in het executietraject, het beoordelen en administratief verwerken van binnenkomende vonnissen, het bieden van juridische ondersteuning aan de juristen en het optreden als intermediair tussen alle voorkomende partijen, waaronder deurwaarders, advocaten en interne afdelingen. Je wikkelt executiedossiers administratief af, draagt zorg voor klanttevredenheid en klantenbehoud en bewaakt c.q. verhogen kwaliteit deurwaarders.

HERKEN JIJ JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Je bent minimaal in bezit van een mbo-3 diploma.
  • Je beschikt over een basiskennis Nederlands Recht en hebt bij voorkeur kennis van beslag- en executierecht.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring binnen een gerechtsdeurwaarderskantoor of een incasso organisatie.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed.
  • Je bent klant- en servicegericht, cijfermatig sterk, analytisch ingesteld en je staat sterk in je schoenen.
  • Kennis van het systeem EuroDossier is een grote pré.
  • Je bent in bezit van het NVI certificaat of Wft-Basis of bereid deze te behalen op kosten van de opdrachtgever.

WAT MAG JE VAN ONS VERWACHTEN?

  • Een uitdagende functie voor 32 tot 40 uur per week.
  • Het instroomsalaris bedraagt maximaal € 3200,00 bruto o.b.v. 40 uur afhankelijk van ervaring.
  • Een 13e maand.
  • Een start op uitzendbasis, maar met kans op een contract bij de opdrachtgever. Zodra je op contract wordt overgenomen, geniet je ook van mooie extra’s zoals 29 vakantiedagen.
  • Voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Zo investeert deze opdrachtgever graag in jouw groei en ontwikkeling door bijvoorbeeld WFT cursussen en examens aan te bieden.
  • Volledige reiskostenvergoeding o.b.v. OV. De locatie is op loopafstand van Amersfoort CS en daarom uitstekend te bereiken.
  • Een laptop en de mogelijkheid om 3 dagen vanuit huis te werken bij een 40-urige werkweek.
  • Een thuiswerkvergoeding.
  • Een gemotiveerd en dynamisch team waar jij volledig jezelf kunt zijn.
  • Een VOG-screening en integriteitsonderzoek zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.

WAAR KOM JE TE WERKEN?

Je komt te werken bij een grote speler op het gebied van Credit Management en Financial Services, bestaande uit 400 gedreven professionals. Zij werken nauw samen met banken en andere financiële dienstverleners en bieden ondersteuning in het gehele proces van klantacceptatie tot en met betaling van hypothecaire en consumptieve kredieten. Door de innovatieve houding en slimme inzet van data is onze opdrachtgever succesvol en efficiënt in alle voorkomende werkzaamheden, met name het terugdringen en voorkomen van betaalachterstanden. Door constant te streven naar financiële vitaliteit en individuele oplossingen op lange termijn weten zij een balans te vinden tussen de belangen van de consument, opdrachtgever en maatschappij. Onze opdrachtgever hecht grote waarde aan diversiteit en inclusieve cultuur. Wil jij hier aan de slag? Wij vertellen je in een eerste gesprek graag waar je precies komt te werken.

Locatie

Amersfoort

Deel deze vacature:
Deel deze vacature:
Zoekt U personeel?

Bel ons op 020 - 5317900 en wij komen direct langs

Uw vacature